jueves, abril 24, 2008

ST. JORDI


Sant Jordi !! Una de les meves festes preferides. Barcelona i totes les poblacions de Catalunya es vesteixen de festa, on les roses i el llibres son el protagonistes, enmig del bullici dels carres !!
Pues res aquí Guate també ho em celebrat. La zona de Cuatro Grados Norte, s'ha convertit en una petita rambla amb paradetas plenes de llibres y algunes roses.
He aprofitat per fer la compra a la meva princesa, un parell de llibres del Eduardo Galeano que es un valor segur i no ha fallat !!
A mi m'ha regalat un parell de còmics de sàtira política Guatemalenca i un conte inèdit d'un reconegut escriptor guatemalenc que es diu Javier Payeras com jo !! llástima que la semblança no va mes enlla, pq la literatura no es lo meu ...

Felicitat a tot els Jordis !!

No hay comentarios: