lunes, febrero 04, 2008

ADEU AVI

Aquest cap de setmana ha sigut una mica diferent, ens ha inundat de tristesa, una noticia ens ha sorprès a tots, la mort del meu avi Jaume. Des de la distància aquest tipus de notícies et fan sentir més lluny dels teus. Però m'alegro que hagi estat una mort dolça, mentre dormia i que hagi viscut fins els darrers dies amb la ment clara i amo dels seu cos.
Només em queda enviar-li un fort petó des de Guatemala i un altre pels que es queden que són els que s'ho passen pitjor.

9 comentarios:

Natàlia dijo...

Ànims Xavi
Entenc que des de la distància, el dolor per la pèrdua de l'avi ha de ser molt més profund.
La veritat és que està sent molt dur.
Però ara ens toca fer el cor fort i cuidar molt a la iaia, que és, de fet, qui s'ha endut la pitjor part.
Li faré un petó molt gros de part teva...estarà contenta!

Una abraçada molt forta

Natàlia

Anónimo dijo...

Ei, Xavi.
Ha estat un cap de setmana complicat i certament ho seran aquests dies també pels que no podem estar tant a prop com voldriem.
La Male i jo vam tenir la sort de poder estar allà amb un cop d'avió i passar el cap de setmana a Sant Cugat.
De totes formes, penso que hem de pensar en positiu i alegrar-nos del que l'avi ha viscut tots aquests anys (que no ha estat poc) i en les condicions en que ho ha fet fins l'últim dia.

Petons per tots dos.

oRiOL

Lauri dijo...

Xavi, el nostre sincer condol.

Una abraçada.

Anónimo dijo...

En el sentimiento

Carlesepic dijo...

Ostres noi! poca cosa a dir només reafirmar el que ha dit la Laura, aquestes coses sempre saben greu.

Una abraçada.

Charlie! dijo...

Ànims xavi, tot i que és difícil, sempre endavant i sempre recordant el millor viscut d'on de ben segur està el teu avi.

xavi dijo...

Moltes gracies !!

RAMONET dijo...

Xavi ho sento molt!
Ostia em sap greu que ahir que vaig estar mig dia amb tu no et vaig dir res, feia dies que no mirava el teu blog.
Una abracada desde Antigua!

dani dijo...

Hola Xavi, molts ànims i segur que el millor del teu avi ha quedat amb la teva familia per sempre.

Una abraçada ben forta!!