viernes, abril 04, 2008

TRITLO INMINENT !!


En un acte d'inconsciència m'he inscrit a la triatló sprint que es farà al Comando Naval. M'esperen 750m nadant per les aigües del port, per desprès fer 20 km de bici i acabar de rebentar amb 5 km de carrera a peu.
Fa tres setmanes que no entreno amb tants viatgets per aquestes rodalies i crec que això ho acusaré a la cursa. El que més em preocupa es la nadada, espero que tinguin socorrista per rescatar-me !!! sinó la Neus ja recollira el que quedi de mi !!

Aquí deixo els tristos números d'aquest mes de Març!!!
SWIM: 1500m // 45 min
BICI: 221Km // 8h 45min
RUN: 27Km // 2h 5min
ESCALADA: el que s'ha pogut

4 comentarios:

Charlie! dijo...

Ja cal que entrenis fort, que si repeteixes el més de Març ni en pinces et podrà recollir la Neus.... però eh! aquesta acte d'insconciència et fa ser encara una mica més bisonte, jejeje!!!!

RAMONET dijo...

Ostia nadar 750m amb aquelles onades deu ser una experiencia religiosa. Quin cangeluuu!!

vicutorux dijo...

Tu ets el 392 ?!! Si que hi ha gent malalta per Guate!!! Ànims i Titan-Training!!

dani dijo...

Quina sana enveja nano! Ni que t'hagin de recollir amb pala val la pena!!! Si t'enseño els meus números del mes de març si que flipes...
38ºC de febre dels collons : un munt de dies
Mal de coll del dimoni
Fluixera
IBUPROFENO per un tub.
Mucolitics i Kleenex
Bafus
O sigui que training a topeeee! iupi!!
Tinc ganes de despenjar l'osito del blog!!

A disfrutar molt la triatlo i no t'empassis molta aigüa del port que el caldo deu ser potent, potent!!